1.5.15

BlaBlaCar


A rotina deste lado não me tem permitido dedicar muito tempo ao blog, mas não podia deixar de passar aqui para vos contar esta novidade. Ficou on-line esta semana o guest post que escrevi para a BlaBlaCar.
Lá falo das minhas sugestões para uma viagem confortável e cheia de estilo, essenciais que não dispenso quando o tema é andar de carro! Criei dois looks tendo como ponto de partida um par de calças brancas e as novas Adidas Super Color no tom Clear Sky. Passem pelo site e contem-me o que acharam!!!

The routine this side has not allowed me to devote much time to blog, but I have to come here to tell you this news. Was online this week the guest post I wrote for BlaBlaCar.
There I speak of my suggestions for a comfortable and stylish travel, essentials I don't dispense when the subject is riding in the car! I created two looks taking as  starting point a pair of white pants and the new Adidas Super Color on Clear Sky tone. Go through the site and tell me what you think!!!


4 comentários:

  1. Nice post!
    Have a great sunday!

    http://ladyparisienne.fr/

    ResponderEliminar
  2. Great Post :)

    Bisous from France,
    Sandy :)

    www.taimemode-fashionblog.com

    ResponderEliminar
  3. How nice!

    Bisous from France,
    Sand.

    www.taimemode-fashionblog.com

    ResponderEliminar
  4. I go to read it!
    xoxo
    https://www.bloglovin.com/blogs/donkeycool-4487669/

    ResponderEliminar

Thank you for comment!
Big kiss.*Jo